Home Forums Vragen over Evilgamerz 1 nieuwe mod

15 berichten aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 441)
  • Auteur
    RazieLRazieL
    Deelnemer
    16

als je met ‘vrij’ bedoeld: hooguit minpunten, waarschuwingen, tijdelijke bans en permanente ip-ban krijgen, dan heb je idd gelijk dat je nog vrij mag spammen.

RazieLRazieL
    Deelnemer
    16

als je met ‘vrij’ bedoeld: hooguit minpunten, waarschuwingen, tijdelijke bans en permanente ip-ban krijgen, dan heb je idd gelijk dat je nog vrij mag spammen.

imported_KontKont.
    Deelnemer
    15

Denk wel dat het belangrijkste is voor een mod dat hij zich volwassen kan gedragen. En dat mis ik bij de meeste EG-ers hier die proberen mod te worden. Vind bart een prima jong, maar het gebrek aan volwassenheid is te groot.Zie bijvoorbeeld z’n reactie hiervoor. Wil ik niet zeggen dat ik me altijd gedraag als de meest volwassene maar ik weet van mezelf dat ik het vaak doe. Maar we zullen zien :)

imported_KontKont.
    Deelnemer
    15

Denk wel dat het belangrijkste is voor een mod dat hij zich volwassen kan gedragen. En dat mis ik bij de meeste EG-ers hier die proberen mod te worden. Vind bart een prima jong, maar het gebrek aan volwassenheid is te groot.Zie bijvoorbeeld z’n reactie hiervoor. Wil ik niet zeggen dat ik me altijd gedraag als de meest volwassene maar ik weet van mezelf dat ik het vaak doe. Maar we zullen zien :)

DemoniCEVLDemoniCEVL
    Deelnemer
    15

Ja, me agrees, bart mod maken is geen goed idee, hij heeft toch niet de potentie om een goede mod te worden om allerlei redenen waarvan er enkele boven genoemd staan.

Hij schold me straks op msn alweer uit. Tis altijd hetzelfde. 👿

DemoniCEVLDemoniCEVL
    Deelnemer
    15

Ja, me agrees, bart mod maken is geen goed idee, hij heeft toch niet de potentie om een goede mod te worden om allerlei redenen waarvan er enkele boven genoemd staan.

Hij schold me straks op msn alweer uit. Tis altijd hetzelfde. 👿

MobsterMobster
    Deelnemer
    10

hij schold mij ook net uit, en hij heeft egt een keer lopen spammen in the story stonden egt 3 tot 6 pagina”s alleen bart

MobsterMobster
    Deelnemer
    10

hij schold mij ook net uit, en hij heeft egt een keer lopen spammen in the story stonden egt 3 tot 6 pagina”s alleen bart

imported_KontKont.
    Deelnemer
    15

Nouja, het is wel duidelijk nu, laten we Bart niet verder de grond in schelden, want dat heeft ook geen zin. Hij verdient ook een kans en we zullen zien hoe hij die gaat benutten

imported_KontKont.
    Deelnemer
    15

Nouja, het is wel duidelijk nu, laten we Bart niet verder de grond in schelden, want dat heeft ook geen zin. Hij verdient ook een kans en we zullen zien hoe hij die gaat benutten

imported_Z@3 RedrumZ@3 Redrum.
    Deelnemer
    15

We kijken wel, als we na 1 dag al zien, dit wordt niks, dan zijn we al snel klaar. Sommige zijn gewoon geschikt, sommige niet, dat kan je niet vooraf al gaan bepalen. Anders zouden er op dit moment wel meerder afvallen volgens sommige denk ik.

imported_Z@3 RedrumZ@3 Redrum.
    Deelnemer
    15

We kijken wel, als we na 1 dag al zien, dit wordt niks, dan zijn we al snel klaar. Sommige zijn gewoon geschikt, sommige niet, dat kan je niet vooraf al gaan bepalen. Anders zouden er op dit moment wel meerder afvallen volgens sommige denk ik.

NecrocideNecrocide
    Deelnemer
    10

Ik wil wel, maarja aangezien ik hier nog maar een paar dagen zit 😳.

NecrocideNecrocide
    Deelnemer
    10

Ik wil wel, maarja aangezien ik hier nog maar een paar dagen zit 😳.

phoenixphoenix
    Deelnemer
    15

Ach, Ik zat ook nog maar net op eg ( nog geen maand) en toen waren en mod verkiezingen, die sniper toen met iets van 1 puntje verschil wont.

Maar deze aardige jonge, zei, Hier neem jij de game sectie maar :mrgreen:

Dus zo doende, kreeg ik later Alle secties 😈

Maare bart, ik liep maar een beetje te dollen jonge

15 berichten aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 441)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

Naar boven