Halo 3 update gaat live, Melee-lag-probleem opgelost

thumbnail

De onlangs aangekondigde patch voor de game Halo 3 is vandaag live gegaan, zoals ze dat zo mooi noemen. De extra software voor de game voorkomt enkele kleine probleempjes in de game. Grootste ergernis van de gamers was nog wel het Melee-probleem, waardoor hosts een voordeel zouden hebben bij een geplaatste Melee-aanval. Door de minieme lag zouden de spelers die joinen bijna altijd in het nadeel zijn, maar dit is met deze patch opgelost. De contests zijn namelijk beter uitgebalanceerd. Naast deze fix zijn ook enkele probleempjes rondom het Theater verbeterd en kunnen we nu allemaal gebruik maken van de Elite Commando schouder armor, welke nu voor iedereen unlockt is. De overige fixes zijn allemaal zeer miniem en zie je beneden:

– Melee contests have been rebalanced
– Dying while performing a melee or weapon lunge will no longer accelerate the dead player
– The Elite Commando shoulder armor variant has been unlocked for all players
– Improved the “Prefer Good Connection” option
– Added backend hopper support for DLC custom game variants
– Fixed a problem with the Theater when a player tried to view a saved film for a DLC map he or she doesn’t own
– Fixed a UI error in the Theater when a party leader selects a film that is invalid for a party client
– Fixed a bug that under rare conditions could allow a BXB sequence
– Fixed a Dirty Disc Error that could occur when loading the same DLC map twice in a row
– Added a visible version string to the Halo 3 main menu

  • 0 0 stemmen
    Artikelbeoordeling
    Abonneer
    Abonneren op
    guest
    Vul je email-adres in. Dit veld is niet verplicht voor het plaatsen van een reactie.
    Vul hier een naam of nickname naar keuze in. Hiermee kun je zonder registratie reageren op Evilgamerz.

    0 Reacties
    Inline feedback
    Bekijk alle reacties

    Naar boven
    0
    Klik hier om anoniem of als lid te reagerenx