God of War III devs werkten 70 uren per week om deadline te kunnen halen

thumbnail

Via de Edmontonjournal heeft John Palamarchuk bekend gemaakt dat de mannen die achter de ontwikkeling van God of War III zaten zo’n 70 uren per week hebben gewerkt om te kunnen voldoen aan de strakke dealine voor het spel. “Het was vrij intens, maar het was ook erg leuk om te beleven. We wilde met een ‘bang’ het spel uitbrengen.” Onlangs verschenen er nog klachten bij Rockstar omtrent de lange werkweken van ontwikkelaars. Echter lijkt het er niet op dat ze daar bij Sony Santa Monica last van hebben. God of War III verschijnt deze week voor de PlayStation 3 en wordt tot dusver goed ontvangen. Ook op onze site kreeg het spel gisteren een 9 als eindcijfer.

  • 0 0 stemmen
    Artikelbeoordeling
    Abonneer
    Abonneren op
    guest
    Vul je email-adres in. Dit veld is niet verplicht voor het plaatsen van een reactie.
    Vul hier een naam of nickname naar keuze in. Hiermee kun je zonder registratie reageren op Evilgamerz.

    4 Reacties
    oudste
    nieuwste meest gestemd
    Inline feedback
    Bekijk alle reacties
    Anoniem
    Gast
    Anoniem
    3 jaren geleden

    Ik vind het knap dat ze dat volgehouden hebben. Gelukkig lijkt de game een succes te worden het zou best lullig geweest zijn als de game zou gaan floppen.

    Anoniem
    Gast
    Anoniem
    3 jaren geleden

    70 uur per week. Een pluim voor deze devs. Met God of War 3 hebben ze in ieder geval een topgame gemaakt.

    Anoniem
    Gast
    Anoniem
    3 jaren geleden

    Nu effe heavy rain, daarna knallen

    Anoniem
    Gast
    Anoniem
    3 jaren geleden

    En nou een weekje verdiend rust en dan de release!! Eindelijk!:)


    Naar boven
    4
    0
    Klik hier om anoniem of als lid te reagerenx