Ghostbusters dev: Xbox 360 weerhoudt ons van betere game

thumbnail

De ontwikkelaar van Ghostbusters voor de Xbox 360 en PlayStation 3 heeft bekend gemaakt dat hun aankomende game beter had kunnen presteren als het enkel op de PS3 zou gaan verschijnen en dus ook enkel voor deze console ontwikkeld had kunnen worden. Volgens hen kun je meer met de 7 processoren van de PS3 dan met de 3 van de Xbox 360. De game verschijnt dan wel voor beide platforms, maar Ghostbusters is in principe wel in het bezit van Sony Pictures. Of Randel, woordvoerder in het gesprek, daar rekening mee houdt gezien de uitspraken is uiteraard onduidelijk. De uitspraken kun je nalezen via de website van Videogaming247.

“If we made a PS3-only game, for example, you could double the amount of objects on screen that you’re seeing,” Randel told the site at a Sierra event last week. “The PlayStation 3 has seven processors and the 360 only has three, so seven versus three means you can do a lot more on the PS3.”

  • 0 0 stemmen
    Artikelbeoordeling
    Abonneer
    Abonneren op
    guest
    Vul je email-adres in. Dit veld is niet verplicht voor het plaatsen van een reactie.
    Vul hier een naam of nickname naar keuze in. Hiermee kun je zonder registratie reageren op Evilgamerz.

    0 Reacties
    Inline feedback
    Bekijk alle reacties

    Naar boven
    0
    Klik hier om anoniem of als lid te reagerenx