Geen muterende wezens in Far Cry 2

thumbnail

Art director Alex Amancio heeft tegenover de Computerandvideogames duidelijk gemaakt dat men geen mutantenkrachten in de game Far Cry 2 zal stoppen en dat daarvoor ook geen plannen waren. Het gaat de developer dan ook om een realistische game. “We wilden geen speciale mutantenkrachten in het spel verwerken. Afrika speelt een belangrijke rol als setting en we wilden iets anders dan het eerdere Far Cry neer gaan zetten.”

De man maakt verder duidelijk dat de lat een stuk hoger is gelegd dan bij deel 1 het geval was. Het spel bestaat uit een open wereld net als in Far Cry in feite geïntroduceerd werd maar ditmaal is de oppervlakte zo’n 50 vierkante kilometers groot: “The first one was really the first shooter that felt like an open world environment, so we decided to push the bar further an actually have an open world, 50 square kilometres.”

  • 0 0 stemmen
    Artikelbeoordeling
    Abonneer
    Abonneren op
    guest
    Vul je email-adres in. Dit veld is niet verplicht voor het plaatsen van een reactie.
    Vul hier een naam of nickname naar keuze in. Hiermee kun je zonder registratie reageren op Evilgamerz.

    0 Reacties
    Inline feedback
    Bekijk alle reacties

    Naar boven
    0
    Klik hier om anoniem of als lid te reagerenx