NVIDIA DLSS 3.5 maakt je games nog mooier, meeslepender en realistischer met de introductie van Ray Reconstruction, een nieuwe AI-gestuurde techniek die de kwaliteit van ray tracing verder verbetert. In apps zijn ray traced previews en viewports verder sterk verbeterd, zodat makers het eindresultaat beter kunnen visualiseren voordat ze tijdrovende renders moeten uitvoeren.
DLSS 3.5 is beschikbaar voor alle GeForce RTX- en NVIDIA RTX-gebruikers; ga voor de volledige uitleg over deze nieuwe technologie naar ons NVIDIA DLSS 3.5 aankondigingsartikel.
In ander DLSS-nieuws lanceren Lies of P, Party Animals, Warhaven en Witchfire deze week allemaal met DLSS-ondersteuning op de dag van release en kunnen gamers een open bèta bekijken voor The First Descendant, een aankomende DLSS 3-ondersteunde game. In elk spel krijgen GeForce RTX-gebruikers de ultieme ervaring – lees verder voor alle details.
NVIDIA DLSS 3.5 lanceert 21 september
NVIDIA verbetert de renderingtechnologie opnieuw met de introductie van NVIDIA DLSS 3.5, met Ray Reconstruction, een nieuw AI-model dat ray traced beelden verbetert voor intensieve ray traced games en apps.
Ray Reconstruction vervangt handmatig ingestelde denoisers, die gesamplede stralen in een scène oplossen. Een door NVIDIA supercomputers getraind AI-netwerk dat genereert pixels van hogere kwaliteit tussen gesamplede stralen.
Getraind met 5x meer gegevens dan DLSS 3, herkent DLSS 3.5 verschillende ray traced effecten om slimmere beslissingen te nemen over het gebruik van temporele en ruimtelijke gegevens. Zo wordt hoogfrequente informatie behouden voor upscaling van superieure kwaliteit.