Dev: Need for Speed: Shift 2 moet Gran Turismo graphics overtreffen

thumbnail

In een interview met het Official Xbox 360 Magazine heeft Need for Speedd: Shift 2 producer Marcus Nillson laten weten dat de ontwikkelaar van de genoemde game, Slightly Mad, er bewust voor gekozen heeft om niet te gaan voor een framerate van 60 frames per seconde. Games als Forza Motorsport en Gran Turismo zouden wel op deze framerate draaien. Echter ziet de developer het van een andere kant.

“Je moet de keuze maken met de technologie van vandaag en dat is een moeilijke keuze. Of je gaat voor graphics als die van Gran Turismo en Forza met 60 fps, of je probeert om de lat nog hoger te leggen voor de console en er echt alles uit te halen. Dat is wat we gaan doen, en de beslissing is dan ook gevallen op een framerate van 30 frames per seconden.”

  • 0 0 stemmen
    Artikelbeoordeling
    Abonneer
    Abonneren op
    guest
    Vul je email-adres in. Dit veld is niet verplicht voor het plaatsen van een reactie.
    Vul hier een naam of nickname naar keuze in. Hiermee kun je zonder registratie reageren op Evilgamerz.

    6 Reacties
    oudste
    nieuwste meest gestemd
    Inline feedback
    Bekijk alle reacties
    Anoniem
    Gast
    Anoniem
    3 jaren geleden

    Leuke goal voor de ontwikkelaars van NSFS2

    Anoniem
    Gast
    Anoniem
    3 jaren geleden

    Dat wordt dan een ontwikkel tijd van 10 jaar :clap:

    Anoniem
    Gast
    Anoniem
    3 jaren geleden

    Forza zullen ze wel overtreffen want dat is nou niet bepaald hoogstaand voor deze tijd, het zal wel tussen Forza en gt5 inkomen. De fps van 30 is niet storend zolang het stabiel is, valt het wat terug dan zal je toch snel problemen krijgen

    Anoniem
    Gast
    Anoniem
    3 jaren geleden

    30 fps is zeker niet gameplay verpestend dat komt vloeiend over, maar als je 60 fps en 30 fps naast elkaar ziet merk je wel verschil. Anyhow, veel succes met het overtreffen van GT en Forza!;)

    Anoniem
    Gast
    Anoniem
    3 jaren geleden

    30 fps is dat niet een beetje te laag voor een race game? loopt alles dan vloeiend? en word de gameplay daardoor niet verpest?? ben benieuwd….

    Anoniem
    Gast
    Anoniem
    3 jaren geleden

    mission impossible, pholyphony is een first party dev die het onderste uit de kan heeft gehaald op de PS3. Ze kunnen niet hetzelfde gaan doen bij een multiplatform titel.


    Naar boven
    6
    0
    Klik hier om anoniem of als lid te reagerenx