Activision: Wij hebben geen problemen met PS3-architectuur

thumbnail

Michael J. Griffith, president & CEO van Activision Publishing heeft duidelijk gemaakt dat zij geen problemen hebben met het ontwikkelen voor de PlayStation 3. Zij hebben namelijk enkele tools weten te ontwikkelen om daarmee de problemen rondom de architectuur van de PS3 te kunnen voorkomen. Hun systeem zou vooruitstrevend werken en fouten voorkomen bij de ontwikkeling. Huidige ontwikkelaars zijn daarentegen nog druk in de weer met de architectuur van de PS3, welke maar moeilijk benut kan worden. Met COD4 toont Activision dan ook aan dat het weldegelijk mogelijk is om een topper te lanceren op zowel de PS3 als op de Xbox 360, welke op beide platforms tegelijk ontwikkeld werd, zo zegt Griffith via Spong. In de toekomst zullen we meer van zulke multiplatform titels op beide platforms optimaal zien werken.

“What you are seeing with many publishers is they are unable to simultaneously develop and launch on the PS3 and the Xbox 360. Instead, they develop and release one SKU at a time or they simply don’t release a PS3 SKU at all. Call of Duty 4 represents the best-in-class next-generation development, making it the number one selling title of all time on the PS3.

  • 0 0 stemmen
    Artikelbeoordeling
    Abonneer
    Abonneren op
    guest
    Vul je email-adres in. Dit veld is niet verplicht voor het plaatsen van een reactie.
    Vul hier een naam of nickname naar keuze in. Hiermee kun je zonder registratie reageren op Evilgamerz.

    0 Reacties
    Inline feedback
    Bekijk alle reacties

    Naar boven
    0
    Klik hier om anoniem of als lid te reagerenx