Waarom Alan Wake zo lang in ontwikkeling is…

thumbnail

De website van Pelaajalehti zal een 50 minuten durende podcast gaan plaatsen waarin gepraat wordt met de lead schrijver van de game Alan Wake, Sami Järvi. In het gesprek wordt onder andere gepraat over de ontwikkeling van de game. Zo zegt de man dat er diverse redenen zijn voor de langdurige productie van de game. Het spel wordt namelijk door een relatief klein team ontwikkeld. Daarnaast zou de open wereld in het spel veel tijd kosten. Volgens de woordvoerder wil het team de tijd nemen om de game af te maken maar het gaat zeker goed vooruit.

De reden voor de trailer die deze maand nog zal verschijnen is daarnaast simpel: Het team wil iets nieuws laten zien van de game aan het publiek en het was een goed moment om de trailer te lanceren rond de release van de Max Payne film. Remedy maakt verder gebruik van enkele Rockstar contactpersonen voor de ontwikkeling van hun titel. Navid Khonsari bijvoorbeeld, die meewerkte aan Grand Theft Auto IV, werkt deels mee aan de voice-acting. Aangezien Remedy alle rechten heeft van Alan Wake neemt het de tijd voor de game, en we mogen dan ook zeker een topper verwachten.

  • 0 0 stemmen
    Artikelbeoordeling
    Abonneer
    Abonneren op
    guest
    Vul je email-adres in. Dit veld is niet verplicht voor het plaatsen van een reactie.
    Vul hier een naam of nickname naar keuze in. Hiermee kun je zonder registratie reageren op Evilgamerz.

    0 Reacties
    oudste
    nieuwste meest gestemd
    Inline feedback
    Bekijk alle reacties

    Naar boven
    0
    Klik hier om anoniem of als lid te reagerenx