Ubisoft: Kinect niet echt geschikt voor vlieggames

thumbnail

Ubisoft kennen we natuurlijk van HAWX, een vlieggame die goed werd ontvangen, maar de kans lijkt klein dat dergelijke vlieggames van Ubisoft ooit gebruik zullen maken van Kinect. Narrative director bij de uitgever, Edward Douglas, laat via de CVG namelijk weten dat Kinect en vlieggames waarschijnlijk niet samen kunnen gaan: “Mijn persoonlijke gedachte zegt dat je knoppen nodig hebt om een vliegtuig te kunnen besturen. Waarom zou je zo ver van de authenciteit af stappen,” waarmee de man bedoelt dat Microsoft het aloude controller begrip volledig lijkt weg te werpen. Op de website lezen we dat ook andere developers menen dat Microsoft een andere richting op gaat. Zo gaat het concern voorlopig vooral de casual kant op met Kinect.

  • 0 0 stemmen
    Artikelbeoordeling
    Abonneer
    Abonneren op
    guest
    Vul je email-adres in. Dit veld is niet verplicht voor het plaatsen van een reactie.
    Vul hier een naam of nickname naar keuze in. Hiermee kun je zonder registratie reageren op Evilgamerz.

    1 Reactie
    oudste
    nieuwste meest gestemd
    Inline feedback
    Bekijk alle reacties
    Anoniem
    Gast
    Anoniem
    3 jaren geleden

    lol, waarom niet gewoon een vlieggame waarin je in een cockpit zit en met je hoofd rond kan kijken naar waar de vijanden zijn, sturen waar de echte stick en hendels zijn.


    Naar boven
    1
    0
    Klik hier om anoniem of als lid te reagerenx