Third party devs hadden ondergeclockte Wii U dev kits

thumbnail

Op de E3 zou Xbox 360 en PlayStation 3 footage van games gebruikt zijn tijdens de Nintendo E3 conference. Maar inmiddels weten we onder andere waarom hiervoor is gekozen. Developers zouden namelijk geen final dev kits hebben gehad om hun games naar toe te porten, zo lezen we via de QJ. Het zou gaan om dev kits die naar beneden geclockt zouden zijn en dus minder snel liepen dan de uiteindelijke units die ontwikkelaars dienen te gebruiken voor de toekomst. Hierdoor zagen games er niet beter, zo niet slechter uit dan Xbox 360- en PS3-versies en werd gekozen voor footage van die platformen.

  • 0 0 stemmen
    Artikelbeoordeling
    Abonneer
    Abonneren op
    guest
    Vul je email-adres in. Dit veld is niet verplicht voor het plaatsen van een reactie.
    Vul hier een naam of nickname naar keuze in. Hiermee kun je zonder registratie reageren op Evilgamerz.

    0 Reacties
    Inline feedback
    Bekijk alle reacties

    Naar boven
    0
    Klik hier om anoniem of als lid te reagerenx