Resistance 2 krijgt trophy systeem en bevat geen laadschermen

thumbnail

Ted Price heeft in een interview met de Eurogamer duidelijk gemaakt dat de game Resistance 2 ongekende voordelen zal bezitten ten opzichte van de game Resistance: Fall of Man, welke eerder voor de PS3 verscheen. Het spel zal niet alleen grafisch beter zijn maar zal ook geen enkel laadscherm met zich meebrengen. Daarnaast is een indrukwekkend nieuwe effect-systeem toegevoegd, zullen vernieuwde lichteffecten, detail maps en betere shaders in het spel verwerkt worden. Je ziet volgens de man langere levels of chapters dan vorheen, en dat terwijl je nooit hoeft te wachten voor laadschermen die opduiken.

Verder zegt de woordvoerder van Insomniac dat zowel de eerste versie van het spel als de tweede een trophy systeem zullen ontvangen. Het behalen van een trophy in games zal binnenkort mogelijk zijn met Sony’s aankomende firmware update. Echter zijn hierover nog niet de algehele details bekend gemaakt. De man noemt het verder ook goed dat Killzone 2 is uitgesteld. Niet alleen voor de game is het een goed uitstel maar ook voor de spelers, die hierdoor niet Resistance 2 en Killzone 2 op een gelijk tijdstip hoeven te verwachten.

“What do I think? Well Killzone 2 is a huge, great-looking and great-playing title,” he said. “Having space between two big FPS games like Resistance 2 and Killzone 2 is not only good for the developers, it’s good for gamers. PS3 gamers get a continuous FPS fix from fall ‘08 through the beginning of 2009!”

  • 0 0 stemmen
    Artikelbeoordeling
    Abonneer
    Abonneren op
    guest
    Vul je email-adres in. Dit veld is niet verplicht voor het plaatsen van een reactie.
    Vul hier een naam of nickname naar keuze in. Hiermee kun je zonder registratie reageren op Evilgamerz.

    0 Reacties
    Inline feedback
    Bekijk alle reacties

    Naar boven
    0
    Klik hier om anoniem of als lid te reagerenx