Red Steel ontwikkeling gaat de goede kant op

thumbnail

Via de website van de Game Informer hebben we enkele nieuwe informatie weten te vinden rondom de Wii titel Red Steel. Zo zou Ubisoft weldegelijk gaan brengen wat men op dit moment belooft. De GI zou namelijk hun handen gelegd hebben op een nieuwe build van de game en het lijkt erop dat heel wat aspecten verbeterd zijn. Zo vinden we het volgende:

“Not only did the remote replicate our actual sword-slashes, but the recenty unveiled motion sensor in the nunchuck could be thrust foreward for parry attacks”

De functionaliteit en de actie lijkt dus verbeterd te zijn ten opzichte van hetgeen dat eerder getoond zou zijn. Ook vinden we het volgende:

“As promised, Timing and observation was key to winning the sword-fights and felt just like the mock-saber duels nearly everyone had as kids, so anyone who has dreamed of being a samuri will pick it right up”

Het gevoel dat de game moet gaan brengen bij de spelers zal goed zijn. Het spel komt ongetwijfeld neer op timing en goede observatie van de speler. Het is dan ook een echt spel voor de zwaardvechtende mensen onder ons.

  • 0 0 stemmen
    Artikelbeoordeling
    Abonneer
    Abonneren op
    guest
    Vul je email-adres in. Dit veld is niet verplicht voor het plaatsen van een reactie.
    Vul hier een naam of nickname naar keuze in. Hiermee kun je zonder registratie reageren op Evilgamerz.

    0 Reacties
    Inline feedback
    Bekijk alle reacties

    Naar boven
    0
    Klik hier om anoniem of als lid te reagerenx