Realistische omgevingen in Battlefield: Bad Company

thumbnail

Er is weer enige informatie verschenen rondom de game Battlefield: Bad Company, de aankomende Xbox 360 en PlayStation 3 titel. De game wordt uitgebracht door Electronic Arts volgend jaar, zij gaven ook enige informatie rondom het spel. Zo blijkt dat de omgevingen grotendeels verwoest kunnen worden door granaten, tanks, bommen en dergelijke. De speler heeft hierdoor een veel interactievere kijk op de maps en kan ook wapens op diverse manieren gaan gebruiken op een creatieve manier. Ook bepaald de omgeving, die dus fysiek verandert kan worden, hoe de tactische voortgang bepaald zal worden. De speler moet zich aanpassen op diverse manieren, maar de developer doelt vooral op de graphics die hierdoor realistischer gemaakt worden. Een voorbeeld hiervan is opstuivend zand en steen dat bij een explosie omhoog vliegt.

Daarnaast meldt men ook nog dat de engine van het spel vanaf de grond opgebouwd wordt en dus geheel nieuw zal zijn. Het is dan ook een tijdrovend project op dit moment. Aan de engine heeft men dan ook al heel wat tijd besteed, en wordt nog steeds hard aan gewerkt.

  • 0 0 stemmen
    Artikelbeoordeling
    Abonneer
    Abonneren op
    guest
    Vul je email-adres in. Dit veld is niet verplicht voor het plaatsen van een reactie.
    Vul hier een naam of nickname naar keuze in. Hiermee kun je zonder registratie reageren op Evilgamerz.

    0 Reacties
    Inline feedback
    Bekijk alle reacties

    Naar boven
    0
    Klik hier om anoniem of als lid te reagerenx