Project Natal demo’s draaiden op Unreal Engine 3

thumbnail

De demo’s die Microsoft liet zien van Microsoft’s Project Natal draaiden op de Unreal Engine 3. Het lijkt er dus op dat Epic Games hun engine aan zal bieden als primaire engine voor projecten die te maken hebben met de aankomende bewegingstechnologie. Microsoft liet op de E3 al zien hoe dit zal gaan werken. Het Ricochet spel en de Paint partygame draaiden beide op de Unreal Engine 3 motor van Epic Games, welke onder andere ook voor Gears of War 2 en Unreal Tournament III gebruikt werd. De engine wordt verder door veel third party devs gebruikt voor de ontwikkeling van games voor de PC, Xbox 360 en PlayStation 3. Omdat de demo’s op de UE3 engine draaiden zal het voor ontwikkelaars relatief gemakkelijk zijn om hun games voor Project Natal geschikt te maken.

  • 0 0 stemmen
    Artikelbeoordeling
    Abonneer
    Abonneren op
    guest
    Vul je email-adres in. Dit veld is niet verplicht voor het plaatsen van een reactie.
    Vul hier een naam of nickname naar keuze in. Hiermee kun je zonder registratie reageren op Evilgamerz.

    2 Reacties
    oudste
    nieuwste meest gestemd
    Inline feedback
    Bekijk alle reacties
    Anoniem
    Gast
    Anoniem
    4 jaren geleden

    graw 3 zal mogelijk natal movements bevatten, cover, bukken en sneakpeaken en herladen. er word nog overlegt of het alleen in de singleplayer komt of ook in de online gedeelte.(was aan het googlen, en kwam op 1 of ander frans site terecht ondeel van ubisoft)

    Anoniem
    Gast
    Anoniem
    4 jaren geleden

    betah!


    Naar boven
    2
    0
    Klik hier om anoniem of als lid te reagerenx