Cyberpunk 2077 en The Witcher 3 dit jaar niet meer naar next-gen console
In een statement heeft CD Projekt bekend gemaakt dat de game Cyberpunk 2077 en The Witcher 3 Wild Hunt voor de next-gen platformen uitgesteld is naar 2022. Cyberpunk 2077 voor next-gen zal nu in het eerste kwartaal van volgend jaar lanceren. The Witcher 3 een beetje later, namelijk in kwartaal 2. Afgelopen maand kon de […]

