Nintendo: Wii gaat 4 tot 6 jaar mee
De directeur van Nintendo Amerika, Reggie Fils-Aime, heeft bekend gemaakt dat de Nintendo Wii vier tot zes jaar mee zal gaan. Na die vier tot zes jaar zal er een nieuwe console op de markt moeten komen. Dit zijn heel normale uitspraken mochten jullie denken van niet, de Playstation 2 werd gelanceerd in oktober 2000, […]

