Aion vanaf 28 februari free-to-play
De MMORPG Aion zal vanaf 28 februari aanstaande free-to-play zijn. Er hoeft dus niet meer maandelijks geld neergelegd te worden voor het spelen van de game. Dat heeft NCsoft bekend gemaakt. Niet-betalende leden zullen toegang tot alle content van de game krijgen. Wel zijn er beperkingen binnen de chat- en exchange-opties. Ook duurt het langer […]

