Moeilijkheidsgraad in co-op Halo Reach past zich automatisch aan

thumbnail

Bungie heeft bekend gemaakt dat de moeilijkheid van de co-op in Halo Reach niet in lijn zal staan met de moeilijkheidsgraad van de singleplayer. Via de Computerandvideogames laat Bungie’s Brian Jarrard weten dat de moeilijkheidsgraad zich zal aanpassen afhankelijk van het aantal spelers dat in het spel aanwezig zal zijn. Tegenstanders zullen reageren op de hoeveelheid aanwezige spelers. In Halo 3 moest de moeilijkheid nog opgeschroefd worden naar bijvoorbeeld de Legendary mode, maar dat hoeft nu niet. Zelfs de normal mode zou pittig gaan worden, zo laat Bungie weten over de game die op 14 september zal verschijnen.

  • 0 0 stemmen
    Artikelbeoordeling
    Abonneer
    Abonneren op
    guest
    Vul je email-adres in. Dit veld is niet verplicht voor het plaatsen van een reactie.
    Vul hier een naam of nickname naar keuze in. Hiermee kun je zonder registratie reageren op Evilgamerz.

    0 Reacties
    oudste
    nieuwste meest gestemd
    Inline feedback
    Bekijk alle reacties

    Naar boven
    0
    Klik hier om anoniem of als lid te reagerenx