Metal Gear Rising: Revengeance draait met 60fps

thumbnail

De nieuwe game Metal Gear Rising: Revengeance zal de nodige interessante features bezitten. Zo zal het spel volgens Hideo Kojima draaien met maarliefst 60 frames per seconde en is het snijsysteem aangepast. De ontwikkeling ligt niet meer bij Kojima Productions. Bayonetta studio Platinum Games zou het spel namelijk afmaken. In de eerste versie van Metal Gear Rising: Revengeance kreeg de speler nog alle vrijheid om de omgevingen in stukken de snijden, maar dit zou nu niet meer kunnen. Platinum beperkt het snijden dan ook tot vijanden en objecten. Gebouwen kunnen dus niet meer kapot gemaakt worden.

  • 0 0 stemmen
    Artikelbeoordeling
    Abonneer
    Abonneren op
    guest
    Vul je email-adres in. Dit veld is niet verplicht voor het plaatsen van een reactie.
    Vul hier een naam of nickname naar keuze in. Hiermee kun je zonder registratie reageren op Evilgamerz.

    0 Reacties
    Inline feedback
    Bekijk alle reacties

    Naar boven
    0
    Klik hier om anoniem of als lid te reagerenx