De mannen van de PSU hadden de kans op de heer Patrick Riley eens te interviewen. Het betreft enkele nieuwe details rondom de game Armored Core 4, waar men achter is gekomen. Zo zou het spel plaatsvinden in verschillende tijdperiodes na de National Dismantlement (ontmanteling) War, een wereldoorlog waarbij de orde omver geworpen is en een nieuwe technologie de kern werd van het menselijke bestaan en voor gevechten gebruikt wordt in de vorm van grootse mechs.
Het spel zal opties bezitten waarbij de speler zelf de mechs kan gaan customizen. De benen, de primal armor, het force field, alles kan zelf gedefinieerd worden in het spel. Daarnaast is er een intra-regionale multiplayer aanwezig waardoor Amerikanen, Europeanen en Japanners het tegen elkaar op zouden kunnen nemen. Armored Core 4 zal verder een 720p resolutie gaan ondersteunen, maar ook optimalisaties voor een 480p widescreen en 480p HD output resolutie is gerealiseerd. Het spel zal vanaf 20 maart aanstaande verkrijgbaar zijn in de US. Wanneer de Europese datum zal zijn is nog niet duidelijk. De titel zal in ieder geval niet bij de launch aanwezig zijn.