Meer info over het klassen- en scoresysteem van Forza 2

thumbnail

Iedereen die online aan het racen is zal zijn frustratiepunten vast wel eens een keertje zijn tegengekomen. Natuurlijk zijn daar bepaalde oplossingen voor, je kunt bijvoorbeeld je controller stuk smijten, je tegenstander alle verwensingen die je kan verzinnen toeschreeuwen, maar dat lost allemaal niks op. Vaak is het zo dat die mensen waarvan je online verliest een betere auto hebben omdat ze misschien mee hebben gedaan aan Beta sessies (Dat soort mensen moeten de spellen testen), of ze hebben gewoon meer ervaring in racespellen. Dan Greenawald, de man achter Forza Motorsport 2 heeft daar echter een oplossing voor gevonden, zo vertelt hij althans in een interview met de pers. Dat interview kun je hier bekijken. Het is in het Engels.

In het kort gaat het dus over het klassen- en scoresysteem van Forza Motorsport 2. DG vertelt hierover dat ook de next-gen versie hier weer gebruik zal gaan maken van aparte klasses en punten die zijn afgesteld op het talent van de racer. Op deze manier krijgt iedereen de kans om zijn gelijke te ontmoeten, en dus niet iemand die 10x beter is of 10x slechter dan het niveau waarop de gemiddelde racegamer zit. Het verder tunen en/of veranderen van intstellingen op je wagen zal geen verdere invloed hebben op de klasse, aldus DG. Het is echter wel mogelijk om door een betere afstelling sneller te zijn dan anderen met dezelfde upgrades. Forza Motorsport 2 voor de Xbox 360 wordt tussen nu en mei van dit jaar verwacht. We houden jullie op de hoogte.

  • 0 0 stemmen
    Artikelbeoordeling
    Abonneer
    Abonneren op
    guest
    Vul je email-adres in. Dit veld is niet verplicht voor het plaatsen van een reactie.
    Vul hier een naam of nickname naar keuze in. Hiermee kun je zonder registratie reageren op Evilgamerz.

    0 Reacties
    oudste
    nieuwste meest gestemd
    Inline feedback
    Bekijk alle reacties

    Naar boven
    0
    Klik hier om anoniem of als lid te reagerenx