InFamous 2 keuzes hebben op andere manier invloed op verloop

thumbnail

De game inFamous 2 is aangekondigd in de nieuwste Game Informer. Het magazine heeft ook direct enkele informatie gebracht omtrent de gameplay van het spel. Zo zal het verloop radicaler veranderen in het spel afhankelijk van de manier van spelen. In het eerste spel had je simpelweg een karma-meter voor goed en slecht, maar de tweede game geeft je een ‘hartaanval’, zo zegt de developer.

Het eerste deel was volgens Sucker Punch een heldengame. De tweede game is anders. Er zijn grotere consequenties voor je acties en het gaat niet enkel om goed en slecht. De moraal is een belangrijk component hierbij. Alles moet gevoeliger worden en meer impact hebben. Het moet je figuurlijk een hartaanval opleveren. Daarnaast is ook de gameplay wat verder uitgebreid wat betreft het klimmen op gebouwen en dergelijke. Je hebt weer volledige vrijheid, maar een en ander zal wat veranderd gaan worden. Daarover kon men tot dusver nog niet al te veel vertellen.

  • 0 0 stemmen
    Artikelbeoordeling
    Abonneer
    Abonneren op
    guest
    Vul je email-adres in. Dit veld is niet verplicht voor het plaatsen van een reactie.
    Vul hier een naam of nickname naar keuze in. Hiermee kun je zonder registratie reageren op Evilgamerz.

    0 Reacties
    Inline feedback
    Bekijk alle reacties

    Naar boven
    0
    Klik hier om anoniem of als lid te reagerenx