Home › Forums › Games discussies › Call of Juarez
- Dit onderwerp bevat 3 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 17 jaren, 8 maanden geleden door Denny DGaiden.
- AuteurBerichten
- 29/07/2006 09:53 om 09:53 #117853
Ik zag gister Call of Juarez op Gamershell staan, en ik heb em bij SpawN gespeeld en ik moet zeggen dat t echt een gave Western shooter is en daarbij komt ook nog dat t er gewoon ontzettend goed uitziet! Quote:Ubisoft has also released a playable demo for the English version of Call of Juarez, allowing you to try out this fast-paced shooter described as Wild West Epic Adventure Shooter. Developed by Techland, the game features an innovative system of interactive smoke and fluids using Shader Model 3.0. This allows a new level of interaction with the ever changing dynamic environment that will undergo dynamic changes caused by various phenomena and the player’s actions. For example the changing wind, whose breeze can be also affected by the player. Call of Juarez will be coming to a next generation console in 2007, and the PC version in the US will be held to coincide with the launch of the console version, while the release dates in Europe remain unchanged. Improvements to the US PC version are expected, based on optimization for Windows Vista.
29/07/2006 13:31 om 13:31 #447030Zeker een vette game. De demo ownt hard behalve dat tweede level met dat paard dat zuigt wel die besturing…. 29/07/2006 19:11 om 19:11 #447031en de laadtijden zijn echt VEEEEEEEEL te lang ik had verwacht, toen we het 1e lvl gingen spelen, dat t ongeveer een uur zou duren voor je dat level uitgespeeld had. uiteindelijk bleek het een 1 straat te zijn, en daar is dan een laadtijd van 4 minuten ofzo voor. beetje jammer.
verder wel gaaf spel. mooi gemaakt en nog best pittig. Vind m alleen niet zo interessant dat ik bijvooorbeeld het hele spel zou willen.
30/07/2006 22:22 om 22:22 #447032Klopt, de laadtijden zijn veel te lang en de systeemeisen zijn veel te zwaar. Een vriend van mij heeft een 7900GTX, X2 4400+ en 2GB geheugen en heeft nog steeds een gare framerate van 15/50 op niet maximale grafische instellingen. Hopelijk wordt de volledige versie geoptimaliseerd. De textures zien er wel ziekelijk goed uit, vooral op de bomen. De omgevingen doen echt niet onder aan bijvoorbeeld Oblivion naar mijn mening. Ik heb met beide campagnes ontzettend vermaakt, zelf ben ik een grote fan de Western films en deze game doet er zeker echt eer aan. Hij barst van de atmosfeer en de schietgevechten zijn intens en bevredigend. De demo heeft een hoge replay waarde aangezien je verschillende mogelijkheden hebt om een missie te voltooien, erg gaaf. De campagne van Billy vind ik ook erg leuk om te spelen, langs die Apache Indianen is vrij spannend, vooral als je er één achter ja aan hebt op een paard. Ik heb de volste vetrouwen erin dat dit een verdomd goed spel word, in mijn ogen verdient de demo een dikke 9.
Om toch even een paar minpunten die mij opvielen op te sommen:
Lange laadtijden
- Zware systeemeisen
- Gedoodde vijanden verwijnen te snel, ik heb liever dat ze de gehele tijd blijven liggen om je bloedbad te zien die jij hebt gecreeërd.
- Je kan niet op gedoodde vijanden schieten en niet op personages waar je niet op hoort te schieten. Dat wordt aangegeven met een grote rode ‘X’ als je erop richt wat ik vrij ‘console achtig’ vind. Ze strefen naar realisme maar dit vind ik eigenlijk niet echt kunnen.
- AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.