62-0 = OMG

Home Forums Algemene discussies 62-0 = OMG

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Auteur
    Berichten
  • #115360
    Evil PortraitsEvil Portraits
    Deelnemer
    22

    Ben zelf totaal geen voetbal fan maar ik las iets waar ik van achterover viel:

    Quote:

    In Servië is een voetbalwedstrijd geëindigd in de onvoorstelbare score van 62-0. De ruststand was ook al 22-0. Zelfs de doelman van de winnende club wist vijf ballen in het net te leggen. De score kon zo hoog oplopen omdat de voorzitter van de bezoekende club uit onvrede over de beslissingen van de scheidsrechter besloot dat zijn spelers niet meer moesten bewegen.

    De scheidsrechter maakte het echter niets uit dat het hele team van de bezoekers na het eerste kwartier stil bleef staan, dus werd er gewoon verder ‘gevoetbald’. De thuisclub maakte daar dankbaar gebruik van door 62 keer te scoren. De regionale voetbalbond was minder blij met de situatie, en heeft zaterdag direct een onderzoek ingesteld. Tot die tijd zijn alle 22 spelers geschorst.

    nouwja :|

    Z@3 +1

    #396362
    The GrimreaperThe Grimreaper
    Deelnemer
    15

    Die wedstrijd zal wel ongeldig worden verklaard, en opnieuw gespeeld moeten worden, :?

    #400820
    The GrimreaperThe Grimreaper
    Deelnemer
    15

    Die wedstrijd zal wel ongeldig worden verklaard, en opnieuw gespeeld moeten worden, :?

    #396365
    imported_KontKont.
    Deelnemer
    15

    Altijd lastig spelen tegen zulke spelers 🙄

    En ze hebben wel bewogen, want ze hadden dan ook iedere keer de bal bij de middellijn moeten uitnemen 💡

    #400823
    imported_KontKont.
    Deelnemer
    15

    Altijd lastig spelen tegen zulke spelers 🙄

    En ze hebben wel bewogen, want ze hadden dan ook iedere keer de bal bij de middellijn moeten uitnemen 💡

    #396368
    AragornAragorn
    Deelnemer
    15

    zalig, wil ik ook wel es tegen spelen :)

    #400826
    AragornAragorn
    Deelnemer
    15

    zalig, wil ik ook wel es tegen spelen :)

    #396371
    HuggyBearHuggyBear
    Deelnemer
    15

    dat je maar 62 keer kan scoren tegen een ploeg die niet beweegt is nog best triest eigelijk :P

    #400829
    HuggyBearHuggyBear
    Deelnemer
    15

    dat je maar 62 keer kan scoren tegen een ploeg die niet beweegt is nog best triest eigelijk :P

    #396374
    imported_KontKont.
    Deelnemer
    15

    Ja, als je het zo bekijkt wel. je moet dan makkelijk 1 doelpunt per minuut kunnen maken, dus het zou minimaal 90-0 moeten zijn, de noobs :mrgreen:

    #400832
    imported_KontKont.
    Deelnemer
    15

    Ja, als je het zo bekijkt wel. je moet dan makkelijk 1 doelpunt per minuut kunnen maken, dus het zou minimaal 90-0 moeten zijn, de noobs :mrgreen:

    #396378
    kOraykOray
    Deelnemer
    10

    glOOf ik nie :? :? :? :? :? :? 😉

    #400835
    kOraykOray
    Deelnemer
    10

    glOOf ik nie :? :? :? :? :? :? 😉

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

Naar boven