Home Forums Games discussies 50 Cent Bulletproof

13 berichten aan het bekijken - 16 tot 28 (van in totaal 28)
  • Auteur
    Berichten
  • #410008
    Janneman RobinsonJanneman Robinson
    Deelnemer
    10

    ik vind die gast zooooo triest. in dat filmpje zie je em zwaar stoer een beetje iin zn eentje al die gasten neermaaien ensow egt triest.

    #410009
    VinpowerVinpower
    Deelnemer
    15

    wat is daar triest aan??

    #410010
    RazieLRazieL
    Deelnemer
    16

    lolz, zo gaat dat in de helft van alle games. In bijna elke fps speel je in je eentje tegen weet ik veel hoeveel man…

    #410011
    Necrocide07Necrocide07
    Deelnemer
    10

    Idd. Echt (Bijna) overal word 50 Cent: Bulletproof afgekraakt, en niemand die het spel al gespeeld heeft -.-‘.

    #410012
    Janneman RobinsonJanneman Robinson
    Deelnemer
    10

    ja maar dit is een egt bestaand persoon. ik vind het triest dat ie zon game over zichzelf maakt waar hij vet stoer allemaal gasten afmat

    #410013
    RazieLRazieL
    Deelnemer
    16

    tsja, het was of dit of “The Sims 2: 50 Cent” 🙄

    #410014
    VinpowerVinpower
    Deelnemer
    15

    Janneman Robinson wrote:

    ja maar dit is een egt bestaand persoon. ik vind het triest dat ie zon game over zichzelf maakt waar hij vet stoer allemaal gasten afmat

    tjah natuurlijk hebben de makers gevraagt aan hem om erin mee te mogen spelen met zo’n naam verkoop je veel dan kan je wel alle games die op films of personen zijn gebaseerd triest vinden :/

    #410015
    Janneman RobinsonJanneman Robinson
    Deelnemer
    10

    ach ja… meningen verschillen he 😉 mja ik heb het gewoon niet zo op die ‘gangsters’ die zo nodig stoer moeten doen…

    #410016
    VinpowerVinpower
    Deelnemer
    15

    tjah ik ook niet, maar zo’n game kan geen kwaad als de gameplay niet kut is!

    #410017
    SphinxxSphinxx
    Deelnemer
    15

    Magoed hier een filmpje van de game.

    http://www.danerd.com/Show.php?vid=1190

    Let niet op wat er omheen staat. Paar dingen die me opvielen, 50 is way to breed in het filmpje. En die gasten met bivakmutsen lijken net op die mannetjes uit The Incredibles, veel te kiddy dus. Anyway, kijk en oordeel zelf.

    #410018
    imported_KontKont.
    Deelnemer
    15

    Lol ja inderdaad. Zijn figuur klopt niet helemaal, zijn schouders lopen schuin naar beneden en niet zo rechthoekig zoals in de game :mrgreen: Ik vind het toch wel een lachen filmpje, ziet er wel stoer uit. Maar zou nu wel eens wat ingame willen zien.

    #410019
    android 18android 18
    Deelnemer
    10

    dit vind ik nou echt een hele slechte in me kaar gezette game deze game is echt dom

    #410020
    imported_Z@3 RedrumZ@3 Redrum.
    Deelnemer
    15

    Heb de game niet gespeeld, maar de naam zegt al genoeg, net als de film, die ook niks bleek te zijn. Is puur gebaseerd op een (media)hype, niet op kwaliteit.

13 berichten aan het bekijken - 16 tot 28 (van in totaal 28)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

Naar boven