24/7 slow chat – ontopic = offtopic

Home Forums Algemene discussies 24/7 slow chat – ontopic = offtopic

15 berichten aan het bekijken - 1,531 tot 1,545 (van in totaal 1,627)
  • Auteur
    Berichten
  • #527249
    imported_Z@3 RedrumZ@3 Redrum.
    Deelnemer
    15

    Haha, zo meteen carnaval!!!

    #527250
    Ice-TIce-T
    Deelnemer
    61

    maniak pablo wrote:

    Mooi dit. Pokemon is soms wel weer leuk om op te pakken. @ Ice-T Je kan ook gewoon een emulator downloaden op internet en hoppaaaa je hebt zo pokemon… Makkelijker kan je het niet krijgen.

    Maar er is toch geen emulator voor de DS waar je ook dat touch screen kunt gebruiken?

    @redrum: Carnaval, in januari?

    Ik blijf in februari 1 week ondergedoken tot dat feest voorbij is, gelukkig is dan heavy rain uit.

    #527251
    WiebelWiebel
    Deelnemer
    10

    Noes, een Limburger die niet aan carnaval doet, schande! :P (just kidding ;))

    Carnaval begint officieel btw al op de 11e van de 11e, maar in februari gaat t pas echt loos :P

    #527252
    daromalofudaromalofu
    Deelnemer
    10

    Er zijn al veel mensen bezig met carnaval :P

    Onze prins is ook al gekzen! :mrgreen:

    #527253
    maniak pablomaniak pablo
    Deelnemer
    10

    @ Ice-T Nee touch screen niet nee, maar dan gebruik je gewoon je muis.Je hebt ook GBA emulators die werken sowieso en daar kan je pokemon emerald op spelen en al die shit. En de ds versie, moet je echt de goeie van hebben. Ik heb toen pokemon diamond er op gespeelt. Vette shit hoor :P

    #527254
    TmoomTTmoomT
    Deelnemer
    10

    Carnaval is super! De hele nacht feesten en drinken. Door de straat lopen met een krat bier en niemand die je raar aankijkt. Hartstikke veel mensen op straat en iedereen loopt erbij als een idioot. Ik voel me eindelijk thuis :P

    #527255
    Ice-TIce-T
    Deelnemer
    61

    TmoomT: LOL.

    @maniak: Maar het is nog steeds niet hetzelfde als op een DS.

    En dat ruilen is irritant, ik wil wel ruilen.

    #527256
    TmoomTTmoomT
    Deelnemer
    10

    Heeft er hier nog iemand meegedaan aan de IQ test van gisteravond?

    Ik heb weer trouw meegedaan en heb toch een nette 131 gescoord. Had ik wel al verwacht, want zo gaat het al een aantal jaar. Doe dan ook vooral mee voor de egoboost :P Voelt toch altijd wel goed om een hogere score te halen dan mijn ouders. En dat al sinds groep 8! :P

    [/opschepperij]

    #527257
    daromalofudaromalofu
    Deelnemer
    10

    Ja ik had 136 :P oftewel 6 fouten. Het was ook best makelijk.

    #527258
    holyboyholyboy
    Deelnemer
    10

    ik ga hem komend weekend of misschien vanmiddag even doen, meestal zit ik rond 125

    #527259
    TmoomTTmoomT
    Deelnemer
    10

    Ik heb één keertje de test gemaakt met maar 1 fout. En toen zat ik in groep 8 😆 Me vader heeft toen alles drie keer nagekeken omdat hij het niet kon geloven dat er zo iets slims uit zijn genen is voort gekomen. Ofwel hij was jaloers :P

    #527260
    imported_Z@3 RedrumZ@3 Redrum.
    Deelnemer
    15

    Die test vind ik best idioot eigenlijk, als je ‘n beetje geluk hebt scoor je 130 door enkele keren goed te gokken, en als je verkeerd gokt heb je ineens 15 minder IQ of zo. Het zijn te weinig vragen om er echt objectief over te kunnen oordelen als je ‘t mij vraagt, maar goed. Heb er 1 keer online aan mee gedaan, haalde toen 125 geloof ik.

    #527261
    TmoomTTmoomT
    Deelnemer
    10

    Betrouwbaar is ie inderdaad niet, maar geeft wel een indicatie. En omdat ik hierop hoger scoor dan echte testen, doet het mij geod om ieder jaar weer deze te maken. :D

    #527262
    WeSs0WeSs0
    Deelnemer
    10

    Ik heb een keer een echte IQ test gedaan, 125 gehaald 🙄 ! Deze test is niet echt goed nee, is geen echt IQ test 😥 .

    #527263
    daromalofudaromalofu
    Deelnemer
    10

    Zo’n test is in ieder geval wel grappig, voel ik me ook eens een keer begaafd :P

15 berichten aan het bekijken - 1,531 tot 1,545 (van in totaal 1,627)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

Naar boven