24/7 slow chat – ontopic = offtopic

Home Forums Algemene discussies 24/7 slow chat – ontopic = offtopic

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 1,627)
  • Auteur
    Berichten
  • #525749
    o veto vet
    Deelnemer
    10

    oliebolpaard

    #525750
    wieblwiebl
    Deelnemer
    10

    Wiebel wrote:

    Ik wil echt NOOIT meer een kerstboom! Die k*tnaalden blijven allemaal in de vloerbedekking hangen dus stofzuigen gaat voor geen meter! Bah!

    lieve naamgenoot, probeer volgend jaar je kerstboom eens water te geven en niet te dicht op de verwarming te zetten

    ^^

    #525751
    The GrimreaperThe Grimreaper
    Deelnemer
    15

    Vandaag nieuwjaarsbrunch @ work, zit nu wel erg vol, :mrgreen:

    #525752
    SpawNSpawN
    Deelnemer
    10

    ik zit tot mn aars vol in t huiswerk en kan me niet concentreren 😥 kutschool

    #525753
    WiebelWiebel
    Deelnemer
    10

    Had m water gegeven en stond niet zo dicht bij verwarming, maar dat ding liet gewoon al zn naalden vallen ofzo.. En hij moest ook nog door t halve huis gesleept worden naar buiten toe, dus moest ik dat ook allemaal stofzuigen :( Muja, nou ist wel weer schoon, mn dag nuttig besteed =P

    #525754
    VinpowerVinpower
    Deelnemer
    15

    tip wiebel, gooi een laken of meerdere over die boom dichtbinden, en de naalden vallen niet op de grond^^

    #525755
    HansieHansie
    Deelnemer
    15

    @ Vinnie: Kunstboom werkt perfect 😉

    #525756
    imported_KontKont.
    Deelnemer
    15

    Of gewoon op vakantie gaan naar de Dominicaanse Republiek, heb geen kerstboom aangeraakt ;D

    #525757
    VoltrixVoltrix
    Deelnemer
    10

    gwn geen kerstboom ?:p

    #525758
    WiebelWiebel
    Deelnemer
    10

    Mja geen kerstboom is ook weer zo ongezellig, en geld genoeg om naar de Dominicaanse Republiek te gaan heb ik niet (maar als jij betaalt vind ik t prima hoor =P), kunstboom zou kunnen ;) maar dat van die lakens is ook wel een slim idee =) Gaan dr volgend jaar sowieso iets onder leggen zodat dr niet zo veel naalden op de vloerbedekking vallen.. Oh en trouwens, National Treasure 2 = mooooie film :D

    #525759
    SpawNSpawN
    Deelnemer
    10

    haha heb een koper voor mn ps2. Zitten 15 orginele spellen bij (wel bijna allemaal vrij oude) en krijg er nog 175 euro voor. En tis nog de oudste versie ps2 ook. Verkoop skillz

    #525760
    NebiNebi
    Deelnemer
    10

    Jij en skillz 😮

    #525761
    SpawNSpawN
    Deelnemer
    10

    Nebi wrote:

    Jij en skillz 😮

    eat my stick… En ga weer eens wow-en :(

    #525762
    VoltrixVoltrix
    Deelnemer
    10

    ps2 nieuw zijn 125:p

    #525763
    SpawNSpawN
    Deelnemer
    10

    ja daarom, en de spellen. mja t zijn er wel 15, opzich best veel. maar 175 euro 2e hands, dat mens is gek :mrgreen: maar vind ik niet erg. Ga binnenkort denk ik xbox 360 kopen

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 1,627)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

Naar boven