Ja had ik ook al gezien. Alleen fifa street 2 staat er niet bij. Ik heb GTA:LBS nu trouwens wel in kleur! Gewoon ipv ntsc pal kiezen bij video mode. Stond toch duidelijk dat die ntsc was, maar kennelijk werkt het zo ook
hmm, ik volg t niet allemaal. Ik weet wel dat je een scart kabel nodig hebt om m in kleur te spelen. Dat was zo bij de ps1 en bij de ps2 is het volgens mij niet anders. En ik snap niet dat je problemen hebt met de torrents, bij mij werken ze altijd. Ik down btw altijd van torrentspy en mininova
lol, net metal slug gebrand op cd. Werkt perfect! Is zo lachuh dat spel. Speelde het altijd in arcade hallen Hij lijkt het nu dus te doen. Op Fifa Street en DBZ:TK na. Maar die download ik nu opnieuw. Volgens mij was er iets fout gegaan nml.
Kheb ook x-men 3 en ssx nog klaar liggen om te branden ik download alweer 6 nieuwe spellen. Opgelost dus
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Naar boven
We gebruiken cookies (meer info) om ervoor te zorgen dat onze website zo goed mogelijk functioneert. Graag willen we je toestemming vragen voor het gebruik hiervan.
We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. Graag willen we je toestemming vragen voor het gebruik hiervan. Meer info
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.