Halo: ODST biedt non-lineaire gameplay

thumbnail

De aankomende shooter van Bungie, Halo: ODST, zal geen standaard lineaire shooter gaan worden, zo heeft Bungie gezegd tegen de Seattle Times in een recent interview. “We doen veel om er een mix van te maken, we introduceren een non-lineaire gameplay, een soort van vrije ontdekkingsreis die je kunt maken,” zo zegt Staten via Times. “Er zijn veel mysteries die je kunt oplossen en ook hints zullen helpen bij het verkennen van de wereld en het oplossen van raadsels, die je normaal niet zou verwachten in een game als deze. Het zal echter niet veel af gaan wijken van de normale Halo games, maar we hebben duidelijk gekozen voor een klein risico door deze keuze te maken.”

Halo: ODST komt in september van dit jaar uit voor de Xbox 360.

  • 0 0 stemmen
    Artikelbeoordeling
    Abonneer
    Abonneren op
    guest
    Vul je email-adres in. Dit veld is niet verplicht voor het plaatsen van een reactie.
    Vul hier een naam of nickname naar keuze in. Hiermee kun je zonder registratie reageren op Evilgamerz.

    1 Reactie
    oudste
    nieuwste meest gestemd
    Inline feedback
    Bekijk alle reacties
    Anoniem
    Gast
    Anoniem
    4 jaren geleden

    wajoo kicke heeeur


    Naar boven
    1
    0
    Klik hier om anoniem of als lid te reagerenx