GRIP: Combat Racing krijgt big ass update

thumbnail

Mindscape, Wired Productions en Caged Element laten vandaag weten dat de ‘Big Ass Update’ voor GRIP: Combat Racing is gearriveerd voor PlayStation 4 en Xbox One. De update komt binnenkort ook naar de Nintendo Switch.
Vernieuwingen en fixes
De ‘Big Ass Update’ dankt haar naam aan de vele ingrijpende vernieuwingen voor de lobby- en matchmakingsystemen, waardoor spelers het nog sneller tegen elkaar op kunnen nemen. Daarnaast is de AI en het catch-up-systeem van het spel opnieuw in evenwicht gebracht, wat een meer competitieve ervaring biedt. Niet alleen in de singleplayercampagne van de game, maar in elke race.
Een nieuwe roadmap
Mindscape kondigt bovendien aan dat GRIP: Combat Racing nog lang niet van plan is om snelheid te minderen. Er staat namelijk een nieuwe roadmap vol game-transformerende content klaar voor uitrol. Dus de komende maanden kun je nog meer actie verwachten, met onder andere team modes, nieuwe voertuigen, racecursussen en nog niet aangekondigde content.
De hoogtepunten van de ‘Big Ass Update’:
• Lobby vernieuwd en uitgebreid met nieuwe vereenvoudigde votingmechanics en afteltimer;
• Catch-up assistance is opnieuw in balans gebracht, en kan worden aan- en uitgezet tijdens de campagne van de game;
• AI-bots rijden nu nog competitiever, zelfs als catch-up assistance is uitgeschakeld;
• AI-bot-voertuigen zijn nu vergelijkbaar met het voertuig van de speler;
• Bugfix voor AI-bot catch-up in MP-games;
• Probleem opgelost bij weergave van resultaten bij split-screen;
• “View to a kill” gevechtsarena is opnieuw in balans gebracht en opnieuw ontworpen;
• “Magmatic Core” gevechtsarena heeft nu speed-pads en is opnieuw ontworpen om insta-death te voorkomen;
• Verbeteringen bij botsingen en prestaties van verschillende tracks;
• Problemen met het aanpassen van het voertuig is opgelost;
• Verbeterde stabiliteit voor toernooien met split-screen;
• Probleem opgelost waarbij achievements ten onrechte werden ontgrendeld bij het bekijken van een MP-game;
• Verbeterde berekeningen voor leaderboard-statistieken;
• Berekeningen voor de algehele gemiddelde snelheid en positie van de speler zijn verbeterd;
• Verbeterde raket-targeting wanneer het doelwit hard manoeuvreert;
• Verbeterde raketgeleiding – raketten vermijden nu de vloer veel vaker bij het lanceren;

  • 0 0 stemmen
    Artikelbeoordeling
    Abonneer
    Abonneren op
    guest
    Vul je email-adres in. Dit veld is niet verplicht voor het plaatsen van een reactie.
    Vul hier een naam of nickname naar keuze in. Hiermee kun je zonder registratie reageren op Evilgamerz.

    0 Reacties
    Inline feedback
    Bekijk alle reacties

    Naar boven
    0
    Klik hier om anoniem of als lid te reagerenx