God of War-reviewer krijgt doodsbedreigingen om review-score

Een lage score voor een game geven, het is en blijft een mening natuurlijk, maar het leven van een reviewer gaat niet altijd over rozen. Reviewer Bae Sang Huyn van IGN Korea, gaf de game God of War Ragnarok een 6 uit 10 score. Een relatief lage score in vergelijking met vele andere media, daar waar het spel gemiddeld ‘n dikke 9 uit 10 scoort. Het kwam hem redelijk duur te staan. Hij wordt namelijk nu persoonlijk bedreigd en een Xbox-fanboy genoemd, zo lezen we via de PS Lifestyle. In een oproep verklaart hij zichzelf en hoopt hij dat de aantijgingen snel stoppen. We hopen natuurlijk met hem mee, want de vrijheid van meningsuiting is ook voor ons een belangrijk goed.

• 5 2 stemmen

3 Reacties
    oudste
    nieuwste meest gestemd
    Kont
    Lid
    2231
    1 jaar geleden

Van de zotte natuurlijk, hierom mensen bedreigen. Maar kan me niet voorstellen dat deze 6 echt klopt. Objectief gezien is dit spel gewoon van top kwaliteit, ook al is t niet jouw favoriete genre. Lijkt me meer gedaan voor de aandacht.

Griever
    Lid
    2756
    1 jaar geleden

Doodsbedreigingen zijn natuurlijk altijd verkeerd.IGN is wel ook niet echt een geliefde review site laatste tijd.Ben zelf ook gestopt met het kijken naar hun review video’s.Bijvoorbeeld bij shin megami tensei 5 zei een reviewer dat hij het een zwakke aftreksel vond van Persona.Daarbij gaf hij aan dat hij liever had gewild dat het een totaal andere game geworden was.Kwam over dat het een gefaalde game was terwijl dat niet zo is.Zie wel vaker bij hun dat reviewers geen interesse hebben in de spellen die ze spelen.

3
    0