Ghost of Tsushima wordt een pittige game

thumbnail

In een interview met de IGN heeft game director van Ghost of Tsushima, Nate Fox, gezegd dat de game een lastige en pittige game zal worden. De combat zal uitdagend zijn. In een uitspraak laat hij weten:

We proberen om een game te maken die ook realistisch is. Als je kijkt naar samurai films, dan zie je dat mensen neer gaan bij 1 of 2 strikes en dat zit ook in onze combat. Het verslaan van de tegenstanders uit Mongolië zal een flinke uitdaging worden, maar dat moet ook om het spel levendig te houden en je echt het gevoel te geven dat je een overwinning hebt behaald. Je kunt niet zomaar een kamp binnen rennen en 5 mensen tegelijk killen. Je zult dan verslagen worden en dood gaan.

  • 0 0 stemmen
    Artikelbeoordeling
    Abonneer
    Abonneren op
    guest
    Vul je email-adres in. Dit veld is niet verplicht voor het plaatsen van een reactie.
    Vul hier een naam of nickname naar keuze in. Hiermee kun je zonder registratie reageren op Evilgamerz.

    0 Reacties
    Inline feedback
    Bekijk alle reacties

    Naar boven
    0
    Klik hier om anoniem of als lid te reagerenx