Een zwaard en schild zullen natuurlijk het nodige lijden wanneer je vecht. Maar in Elder Scrolls: Skyrim zal dit niet het geval zijn. Hiermee heeft Bethesda besloten om de speler niet op te zadelen met reparaties aan de wapens en armor. Volgens de ontwikkelaar wil men liever dat de speler zich focust op het ontwikkelen en verbeteren van wapens en armor, waarmee de focus niet zozeer komt te liggen op de reparaties ervan. De game komt op 11 november uit voor de PC, Xbox 360 en PlayStation 3.
In de grootste online RPG die er is, WoW moet ook gewoon gerepareerd worden. Sterker nog: Iedereen praat na een gezamelijke avondje hacken en slashen, niet echt een wow term, bijna altijd over de repairbill zoals dat heet. In WoW land is dat net zo gewoon als een praatje over het weer in Nederland.
Zit gelukkig niet in the Witcher 2. Ik vind het veel interessanter hoe je een vijand afmaakt dan dat je je druk moet maken om die dikke wapens die je bij je draagt die je niet kapot wil maken
Ik vind het beter zonder, ik speel veel te braaf als het erin zit. xD
Beter? Juist niet man. Hierdoor werd je tenminste gedwongen een gevecht op zo’n manier te beeindigen dat je er niet teveel schade aan overhield. Bovendien is het ook vrij logisch dat alles wat stuk gaat een keer gerepareerd moet worden. Ik vind het zonde. In Oblivion lag de focus meer, wat betreft wapens etc, op het vinden ervan, dan het upgraden of enchanten ervan. Echter horen wapenreparaties er gewoon bij, dit is zowat in elke Westerse RPG het geval. Meende ook in The Witcher 2 o.a. Ik vind het heel jammer dat het hier niet in komt, maar aan de… Lees verder »
Beter, dat was altijd kut in Oblivion. Mooi dat ze dat zelf ook door hebben en het er nu uit laten 🙂