GDC: God of War III draait niet met een 60 fps framerate

thumbnail

Op de GDC heeft Sony bekend gemaakt dat de game God of War III niet zal draaien op een uitermate stabiele framerate van maarliefst 60 fps. Dit hebben Jim Tilander en Vassily Filipov van Sony CE Santa Monica op de Game Developers Conference weten te bevestigen tijdens een presentatie. Voorheen werd de genoemde framerate nog wel beloofd maar inmiddels heeft men deze verlaagd naar een minimum van 30 fps. De ontwikkelaar belooft wel dat de game niet onder de 30 fps zal komen en daardoor stabiel zal blijven draaien. “Het spel zal draaien op 60 frames per seconde, maar niet constant,” aldus een woordvoerder op de GDC. Volgens de makers zal het spel uitermate veel gebruik maken van de kracht van de SPE’s van de PS3. Verder zegt de OPM (Official PlayStation Magazine) dat het spel moeten verschijnen in de herfst van 2009. Op de GDC heeft Sony de release echter nog niet bekend gemaakt.

  • 0 0 stemmen
    Artikelbeoordeling
    Abonneer
    Abonneren op
    guest
    Vul je email-adres in. Dit veld is niet verplicht voor het plaatsen van een reactie.
    Vul hier een naam of nickname naar keuze in. Hiermee kun je zonder registratie reageren op Evilgamerz.

    3 Reacties
    oudste
    nieuwste meest gestemd
    Inline feedback
    Bekijk alle reacties
    Anoniem
    Gast
    Anoniem
    4 jaren geleden

    gast boven @ jij ziet framdrops drops op een gelekte gsm beelden , kom man overdrijven is ook een vak .:$:$

    Anoniem
    Gast
    Anoniem
    4 jaren geleden

    Verbaast me weinig. De gelekte trailer heeft ook aardig wat framedrops op sommige momenten en toont weinig nieuws onder de zon. Allemaal hype mensen, niet meer dan dat.

    Anoniem
    Gast
    Anoniem
    4 jaren geleden

    Als de beelden niet langzamer gaan dan 30 fps heb ik er geen moeite mee. 30 fps is nog steeds goed te doen vind ik.


    Naar boven
    3
    0
    Klik hier om anoniem of als lid te reagerenx