EA niet bang om kwalitatief mindere games te annuleren

thumbnail

Riccitiello heeft duidelijk gemaakt dat Electronic Arts in de toekomst en zelfs nu al games annuleert die niet de moeite waard lijken te worden. De CEO van Electronic Arts zegt dat de omelet niet geserveerd moet worden als deze verbrand is. Onder andere Command & Conquer: Tiberium werd al geslachtofferd een week terug. Deze titel leek niet genoeg potentie te hebben en het duurde te lang om kwalitatief een goede game neer te zetten, waardoor de titel nooit het licht zal zien. Analisten zouden al gezegd hebben dat het annuleren van games wel eens voor problemen zou kunnen zorgen bij Electronic Arts. Riccitiello maakt zich echter weinig zorgen. “We stoppen projecten die kwaliatief niet voldoen. Hiermee laten we alleen maar zien dat we investeren in kwaliteit.” EA zou met dit nieuwe beleid zo’n 2 games per jaar onverwacht annuleren op basis van kwaliteit.

  • 0 0 stemmen
    Artikelbeoordeling
    Abonneer
    Abonneren op
    guest
    Vul je email-adres in. Dit veld is niet verplicht voor het plaatsen van een reactie.
    Vul hier een naam of nickname naar keuze in. Hiermee kun je zonder registratie reageren op Evilgamerz.

    0 Reacties
    Inline feedback
    Bekijk alle reacties

    Naar boven
    0
    Klik hier om anoniem of als lid te reagerenx