DICE heeft onthuld dat het de medic uit Battlefield 3 heeft geschrapt. De belangrijke class die we kennen uit veel andere games zal dus afwezig blijven in de game. Volgens DICE zullen de assault class en de medic nu samengevoegd worden, waardoor assault units vanaf heden medkits met zich mee zullen dragen en kunnen healen. Volgens DICE is het belangrijk dat mensen aan het front, de assault, de mogelijkheid krijgt om andere teamleden te healen. Volgens DICE zal het mogelijk zijn om je eigen abilities aan te passen naar jouw voorkeur. Wil je meer de assault (aanval) kant op, dan kun je je abilities daar op aanpassen. Wil je meer de medic kant op, dan geldt hetzelfde verhaal. DICE laat weten dat men het running-and-gunning principe niet meer terug wil zien en meer tactische mogelijkheden aan de assault class wil toevoegen. Het healen hoort hier dan ook bij.
@Strummer, ja da’s waar als ‘n Rambo op iemand af lopen. 😀 Ik kan me herinneren dat ik er eentje wel fijn vond, maar dat was niet het laatste medic wapen dat je krijgt. Alleen het leuke is om inderdaad punten te behalen, vooral door iemand beter te maken.
Om verwarring en trauma’s te voorkomen even de titel aangepast.
Neal: Niet? Die waren ideaal, maar misschien ook te makkelijk soms want je kon met bepaalde MG’s 200 kogels afvuren, ongericht dik lopen knallen en als een Rambo op de vijand aflopen. Leuk om punten te halen bijvoorbeeld, maar ik denk ook wel dat het zo beter is.
@ Yellow: Jeroen doet idd het nieuws
@ Neal: Jeroen is ook niet voor niets ervaren in het verwoorden van ons aller gedachten. Als hij tenminste het nieuws nog doet, want ik kan de naam van de poster niet zien. 😮
Ik schrok echt door de titel. Nu is het ‘n opluchting nu ik het gelezen heb. Het is denk ik wel beter zo, om ze samen te voegen. Die standaard wapens bij medic waren niet bepaald fijn.
Dacht eerst even van, geen medic aanwezig, dat zou heel slecht zijn. Maar op deze manier is de medic dus eigenlijk wel aanwezig. Benieuwd wat voor kit je allemaal wel niet samen kunt stellen.