Demo van Alone in the Dark verschijnt spoedig

thumbnail

Atari heeft bekend gemaakt dat de Xbox 360 demo van de game Alone in the Dark zeer binnenkort zal gaan verschijnen op de Xbox Live Marketplace. De game is inmiddels al voor de console uit en zal later ook op de PlayStation 3 en PC nog gaan verschijnen. Wanneer de demo exact zal verschijnen is nog niet duidelijk gemaakt. Een greep uit onze geplaatste review van de game:

In deze game zal je met diverse vijanden te maken krijgen en om de vijanden voorgoed uit de weg te ruimen, zal dit moeten gebeuren met vuur. Je kunt in deze game op talloze manieren vuur gebruiken, een aantal voorbeelden zijn flessen met benzine, vuurkogels en autotanks lek steken. Daarnaast kun je talloze voorwerpen in je omgeving oppakken en gebruiken. Dit is vaak erg goed uitgewerkt, maar voelt soms een beetje erg geforceerd aan. Zeker omdat en aantal mogelijkheden erg veel moeite kosten om te gebruiken. Je moet om bijvoorbeeld een plakbare fles benzine te maken erg veel voorwerpen bij je dragen. Je hebt een fles, plakband en benzine nodig. En om aan benzine te komen moet je een autotank lek prikken met een mes of schroevendraaier. Dus één van deze twee heb je dan ook nog eens nodig. En meestal heb je deze voorwerpen niet bij je of in ieder geval eentje ervan niet. Helaas biedt je inventory net te weinig plek om al deze spullen in geruime hoeveelheid bij je te dragen. De manier van het weergeven van je inventory is echter wel erg leuk en origineel gedaan. Je kijkt nu niet in een saai menuutje, maar in je eigen jas en selecteert zo je spullen. Het verslaan van je vijanden kan dus op veel manieren en je geweer en slagwapens zul je het meeste gebruiken. De game biedt erg veel mogelijkheden om je vijanden een kopje kleiner te maken en biedt enorm veel diversiteit aan gameplay elementen. Dit is dan ook een van de weinige positieve punten van de gameplay en besturing. De game is helaas erg rechtlijnig en geeft je niet enorm veel vrijheid. Ook is er soms erg veel onduidelijkheid wat er nou moet gebeuren. Ik heb bijvoorbeeld een deel van de game zeker vijftien maal over moeten doen, omdat ik gewoon niet wist wat ik moest doen. De uiteindelijke oplossing was nou ook niet echt duidelijk en wat ik nou uiteindelijk goed deed was achteraf ook erg onduidelijk. Duidelijkere instructies waren soms wel handig geweest.

  • 0 0 stemmen
    Artikelbeoordeling
    Abonneer
    Abonneren op
    guest
    Vul je email-adres in. Dit veld is niet verplicht voor het plaatsen van een reactie.
    Vul hier een naam of nickname naar keuze in. Hiermee kun je zonder registratie reageren op Evilgamerz.

    0 Reacties
    oudste
    nieuwste meest gestemd
    Inline feedback
    Bekijk alle reacties

    Naar boven
    0
    Klik hier om anoniem of als lid te reagerenx