De schaalgrootte van HUMANKIND

thumbnail

De afgelopen maanden heeft Amplitude Studios veel onthuld over wat gamers kunnen verwachten als HUMANKIND volgende week op 17 augustus gelanceerd wordt. Wat te denken van de 60 verschillende historische culturen die kunnen worden gecombineerd om een ​​beschaving te creëren die net zo uniek is als die van de speler zelf. Een supersnelle en wiskundige rekensom leert dat die 60 culturen voor meer dan een miljoen verschillende finales kunnen zorgen. Hoewel het definitieve aantal nog niet bekend is kunnen we stellen dat dit er veel, heel veel zijn. Amplitude deelde daarnaast de bijna eindeloze Avatar-aanpassingsmogelijkheden.

Spelers weten dus dat HUMANKIND heel groot is en de ontwikkelaar toont vandaag nieuwe cijfers om de schaalgrootte van de game nog beter te tonen.

In HUMANKIND  kunnen spelers 129 verschillende eenheden verwachten die door 10 schitterend gedetailleerde ecosystemen kruisen. Grote gebieden bevolkt met onder andere 45 verschillende diersoorten.

Bijzondere prestaties en opmerkelijke momenten in de door de speler gecreëerde geschiedenis worden versterkt met 700 unieke illustraties.

Terwijl de beschaving van de speler groeit en hij of zij gebruik maakt van 93 techs, wordt de gameplay beleving versterkt door een soundscape. Deze is 13,5 uur in lengte en bestaat uit 1300 geluidsbestanden. De achtergrondgeluiden gaan hand in hand met de door Arnaud Roy gecomponeerde soundtrack. De majestueuze score telt 280 nummers en heeft een speelduur van 520 minuten. Roy’s soundtrack werd uitgevoerd door 63 muzikanten en twintig-koppig koor.

De HUMANKIND-avatar, die meegroeit met de beschaving die de speler creëert, kan op verschillende manieren aangepast worden. In totaal is er keuze uit meer dan 122 op maat gemaakte kostuums. Voor al deze unieke avatars zijn er in de game meer dan 10.000 gesproken zinnen beschikbaar. De keuzes die de spelers maken in de 150 verhalende gebeurtenissen zorgen ervoor dat iedere beschaving in HUMANKIND anders is dan die van  andere gamers. Dat komt vooral goed naar voren in de multiplayer waar 10 personen tegelijk kunnen spelen.

We begrijpen dat al deze informatie veel is om te onthouden en er is nog meer dan je hier hebt gelezen of in de video The Scale of HUMANKIND kunt zien. Check de video en ervaar vanaf 17 augustus HUMANKIND zelf.

Gamers kunnen een pre-order voor de game doen voor pc en Stadia. HUMANKIND is ook vanaf 17 augustus verkrijgbaar op Microsoft Xbox Game Pass.

De studio kijkt uit naar het moment dat spelers zelf aan de slag gaan en hun ervaringen met ons delen.

Ga voor meer informatie over HUMANKIND naar https://humankind.game, of volg ons op FacebookTwitter en Instagram. Meer over SEGA kan je vinden op https://sega.co.uk.

  • 0 0 stemmen
    Artikelbeoordeling
    Abonneer
    Abonneren op
    guest
    Vul je email-adres in. Dit veld is niet verplicht voor het plaatsen van een reactie.
    Vul hier een naam of nickname naar keuze in. Hiermee kun je zonder registratie reageren op Evilgamerz.

    0 Reacties
    Inline feedback
    Bekijk alle reacties

    Naar boven
    0
    Klik hier om anoniem of als lid te reagerenx