Het zou zo maar eens kunnen dat de Dawnguard DLC voor Skyrim niet naar de PlayStation 3 zal gaan komen. Dat heeft Bethesda door laten schemeren via haar eigen forum. Volgens een post zou het ontzettend moeilijk zijn om een en ander werkend te krijgen met betrekking tot Dawnguard. Er zijn al enkele dingen geprobeerd maar tot dusver werkt nog niets. Er wordt samengewerkt met Sony. Een definitief antwoord kan echter nog niet gegeven worden op de vraag of de DLC nog zal verschijnen voor de PS3. De DLC is wel al uit voor de PC en Xbox 360.
Sony is gewoon incompetent. Dat zijn ze al sinds het begin van de eeuw (sinds hun aandelenkoers dramatisch begon te dalen, wat het nog steeds doet). Eigen schuld, dikke bult, zelfde met de Vita.
Ik wil deze op Steam, niet op Origin. Het the first decade ook op DVD maar wil ze ook wel graag digitaal.
jammer weer een PC en XBOX 360 game waarom is het altijd PC en XBOX 360 wordt steets vaker :@ en nooit een goede PC game naar de PS3 ik ben een Playstation en XBOX gamer:D ik vind wel dat Dawnguard DLC voor Skyrim beter dat het bij PC hoort klaar.
Ps3 is gewoon problematisch voor dit soort games, omdat Sony destijds voor opgedeeld geheugen heeft gekozen. De xbox kan van de volledige 512 mb geheugen gebruik maken, bij de Ps3 kan dit niet en zitten ze aan de helft daarvan vast. Sommige games hebben gewoon de volledige 512mb nodig, anders loopt de game gewoon niet goed, en daar loopt Bethesda nu tegen aan. Btw niet de eerste keer. Sony gaat bij de volgende console niet weer kiezen voor opgedeeld geheugen, omdat je de ontwikkelaars er alleen maar een pain in the ass mee bezorgt.
de vraag blijft of ps3 mensen hier nog wel op wachten !
en dat zij altijd ps3 problemen hebben heeft ook te maken dat ze veel te laat op de ps3 games gaan maken zijn .
1= ja 2 delig geheugen helpt niet
2= waarom lukt het andere ontwikkelaars wel ? = ontwikkel op ps3 en coveerteer dan naar 360 – pc en dan word er elk toestel beter van en ook de klant 😉
Sony’s eigen schuld om met een architectuur te gaan die niemand in de industrie wil gebruiken en dan nog die gespleten geheugen problematiek daarbij. Maar goed fanboys zullen het wel weer proberen te spinnen dat het Bethesda’s schuld is terwijl het het zoveelste probleem is met de PS3 versie van een game.