Control-dev legt uit waarom de Xbox Series S een probleem is

thumbnail

De Xbox Series S is de langzamere, goedkopere versie van de Xbox Series X. Echter moeten developers rekening houden met de snelheid van de console en dat gaat deels ten kosten van de kwaliteit van de uiteindelijke game. Thomas Puha, ontwikkelaar van Control bij Remedy Entertainment, legt via Twitter uit dat het niet simpelweg aan het eind van de ontwikkeling wat optimaliseren is voor de snellere consoles, maar dat je echt rekening moet houden met de technische limieten van de Series S. Volgens de developer vormt de console dan ook lichtelijk hoofdpijn bij de ontwikkeling van elke game.

  • 0 0 stemmen
    Artikelbeoordeling
    Abonneer
    Abonneren op
    guest
    Vul je email-adres in. Dit veld is niet verplicht voor het plaatsen van een reactie.
    Vul hier een naam of nickname naar keuze in. Hiermee kun je zonder registratie reageren op Evilgamerz.

    0 Reacties
    Inline feedback
    Bekijk alle reacties

    Naar boven
    0
    Klik hier om anoniem of als lid te reagerenx