Via een blogpost van Dragon Age: Dreadwolf lezen we dat de omgevingen en het ontwerp van de game episch zijn en dat men alles handgemaakt heeft. De ontwikkelaar laat nog niet in detail weten wat we mogen verwachten maar het design van de game is een prioriteit die hoog op het lijstje staat van Bioware. De game zal daarnaast speciale skill trees krijgen per class. Daarmee kun je dus verschillende verbeteringen doorvoeren, afhankelijk van het ras dat je kiest in de game.
Van functies zoals de pagina met gedetailleerde statistieken voor RPG-enthousiastelingen tot handgemaakte locaties die je gaat ontdekken en meer, ontwerp is een onderwerp waar we eindeloos over kunnen praten. Het is een onderwerp dat we in de toekomst waarschijnlijk ook nog eens zullen bespreken als we het hebben over andere onderdelen van game-ontwikkeling, dus houd het in de gaten.
Ik weet t niet, werd nou niet heel warm van die gelekte beelden laatst. Lijkt weer een soort actie rpg te worden ipv een echte rpg zoals Origins.
Ben zelf erg geïnvesteerd in het verhaal van de Dreadwolf en wil ook eindelijk de tevinter imperium bezichtigen.