Zevental screens voor Prototype 2

thumbnail

Het tweede deel in de Prototype franchise zal significant meer structuur hebben, waarmee het spel meer lineair wordt. New York zal verdeeld zijn in 3 zones gekleurd in de carnavalskleurencombinatie, rood, geel en groen. De zones fixeren zich op het infectielevel van het gebied. Side-quests zullen nu meer in de main storyline passen, in plaats van dat het ongerelateerde missies zijn. De power stone is daarnaast verdwenen in dit deel. Daarvoor in de plaats zijn er ondergrondse gebieden waar je krachten kunt absorberen en upgrades kunt ontvangen. Het spel zal daarnaast perks gaan krijgen zoals in Call of Duty bijvoorbeeld. Tegenstanders en bolides kunnen verder ontleed worden zoals in Dead Space, waarmee dus het nodige bloed gepaard gaat.

  • 0 0 stemmen
    Artikelbeoordeling
    Abonneer
    Abonneren op
    guest
    Vul je email-adres in. Dit veld is niet verplicht voor het plaatsen van een reactie.
    Vul hier een naam of nickname naar keuze in. Hiermee kun je zonder registratie reageren op Evilgamerz.

    1 Reactie
    oudste
    nieuwste meest gestemd
    Inline feedback
    Bekijk alle reacties
    Anoniem
    Gast
    Anoniem
    4 jaren geleden

    Het ziet er wel weer tof uit, maar waarschijnlijk zal dit wel weer veel van hetzelfde zijn. Prototype 1 was ook tof, maar wel erg veel van hetzelfde. Denk dat dat dus bij deel 2 ook wel zal zijn.


    Naar boven
    1
    0
    Klik hier om anoniem of als lid te reagerenx