Xbox One SDK-update verbetert eSRAM-performance

thumbnail

Microsoft heeft voor de Xbox One een SDK-update uitgebracht welke de eSRAM-performance zou moeten verbeteren. Lead Game Designer Maciej Binkowski laat dit weten via de Gamingbolt. De update wordt onder andere gebruikt voor het testen van Dying Light. De API biedt de ontwikkelaars meer controle over het gebruik van het eSRAM. Met de Performance Investigator voor de Xbox One is het mogelijk om beter Direct3D Apps te analyseren en debuggen om zo te kijken hoe het geheugen beter gebruikt kan worden.

  • 0 0 stemmen
    Artikelbeoordeling
    Abonneer
    Abonneren op
    guest
    Vul je email-adres in. Dit veld is niet verplicht voor het plaatsen van een reactie.
    Vul hier een naam of nickname naar keuze in. Hiermee kun je zonder registratie reageren op Evilgamerz.

    3 Reacties
    oudste
    nieuwste meest gestemd
    Inline feedback
    Bekijk alle reacties
    Anoniem
    Gast
    Anoniem
    4 jaren geleden

    161 wat een belachelijke onzin, het is voor mij zo belachelijk dat ik er verder geen woorden aan vuil maak.

    Anoniem
    Gast
    Anoniem
    4 jaren geleden

    Omdat Sony een stervend merk is waar steeds minder mensen om geven. Het enige dat nog goed verkoopt is de PS4 maar ook dat boeit mensen weinig als het moederbedrijf regelrecht de afgrond in gaat.

    Anoniem
    Gast
    Anoniem
    4 jaren geleden

    Gek h?, Sony levert aan de developers ook steeds betere SDK’s waardoor het ontwikkelen op de PS4 ook steeds makkelijker wordt , en ze nog meer uit de PS4 kunnen halen. Maar daar hoor je de meeste gamesites bijna nooit wat over.


    Naar boven
    3
    0
    Klik hier om anoniem of als lid te reagerenx