Volgende Battlefield wordt realistischer dan ooit

thumbnail

EA’s Ripple Effect Studios werkt aan de volgende Battlefield-game en die moet realistischer dan ooit worden. Hoewel het spel nog geen releasedatum kent en ook nog geen daadwerkelijke naam wordt er al veel gesproken over het volgende deel. Via de PS Lifestyle lezen we echter dat men er alles aan doet om de game zo realistisch mogelijk te maken.

De developers achter de game, DICE, Criterion, Motive en Ripple Effect zouden twee veteranen ingehuurd hebben om mee te werken aan het spel. Hun ervaring wordt gebruikt om de shooter zo authentiek mogelijk te maken. Het gaat onder andere om Madison Daugherty. De militaire carrière van Madison begon als soldaat bij de militaire politie voordat ze logistiek officier en bataljonsfunctionaris werd. Ze werd toegewezen aan de Derde Infanteriedivisie, waar ze pelotonleider was voor de distributie van 30 Blackhawk-helikopters. Na een samenwerking van drie maanden bij het Battlefield-team van EA trad ze in dienst bij Ripple Effect als Product Manager.

De nieuwe Associate Game Manager van Ripple Effect, Aaron Johnson, een voormalige groene baret en tactiekinstructeur voor kleine eenheden, is ook aangesloten bij het team. Tijdens zijn carrière was Johnson overal gestationeerd, van Afghanistan tot Japan en vele andere plaatsen. Later trainde Johnson als instructeur soldaten om te bewegen, te schieten en medische hulp te bieden tijdens gevechten.

  • 0 0 stemmen
    Artikelbeoordeling
    Abonneer
    Abonneren op
    guest
    Vul je email-adres in. Dit veld is niet verplicht voor het plaatsen van een reactie.
    Vul hier een naam of nickname naar keuze in. Hiermee kun je zonder registratie reageren op Evilgamerz.

    0 Reacties
    Inline feedback
    Bekijk alle reacties

    Naar boven
    0
    Klik hier om anoniem of als lid te reagerenx