Uncharted 4 gebruikt geen pre-rendered cutscenes

thumbnail

Uncharted 4 is de eerste game van Naughty Dog waarbij men geen gebruik maakt van pre-rendered cutscenes. Dat heeft Lead designer Ricky Cambier van de ontwikkelaar gezegd via de MCVUK. Volgens hem is dit mogelijk met de kracht van de PlayStation 4. “Eén van de dingen die we voor de eerste keer doen is het niet meer pre-renderen van cutscenes. Voorheen moesten we altijd een black frame gebruiken waarna je switcht naar het filmpje, maar dat hoeft nu niet meer. Dat was een limitatie waartegen we aan liepen. Je gaat nu vloeiend naar de cutscene toe en je komt er ook zo weer uit. De transitie is een stuk beter.”

  • 0 0 stemmen
    Artikelbeoordeling
    Abonneer
    Abonneren op
    guest
    Vul je email-adres in. Dit veld is niet verplicht voor het plaatsen van een reactie.
    Vul hier een naam of nickname naar keuze in. Hiermee kun je zonder registratie reageren op Evilgamerz.

    2 Reacties
    oudste
    nieuwste meest gestemd
    Inline feedback
    Bekijk alle reacties
    Anoniem
    Gast
    Anoniem
    3 jaren geleden

    Whe believe in Naughty Gods, een van de beste developers wereldwijd.

    Anoniem
    Gast
    Anoniem
    3 jaren geleden

    spulletje hoor! kan niet wachten!


    Naar boven
    2
    0
    Klik hier om anoniem of als lid te reagerenx