Uncharted 2 moet gebruik SPE’s zien te maximaliseren

thumbnail

De eerste Uncharted game gebruikte nog zo’n 30% van de kracht van de omliggende SPE’s rondom de CELL maar de tweede game zou deze ten volle moeten benutten, al is het natuurlijk de vraag wat we daaronder kunnen verstaan. Naughty Dog is er echter zeker van dat men de kracht maximaal kan benutten met hun vervolg op Uncharted. In een recent interview zegt de heer Christophe Balestra, developer’s co-president bij Naughty Dog, dat het spel uitermate goed gebruik maakt van de PlayStation 3 mogelijkheden.

“Uncharted gebruikte zo’n 30% van de PS3’s SPU-kracht en momenteel zijn we dit percentage aan het maximaliseren met deel 2.” Dit zou resulteren in meer interactieve omgevingen met daarbij meer detail voor gezichts- en lichaamsuitdrukkingen. Uncharted 2 zal dit jaar voor de PS3 gaan verschijnen. Het is overigens niet de eerste discussie over het SPE-gebruik van de PS3 console. Zo liet Guerilla Games onlangs nog weten dat de game Killzone 2 voor ongeveer 60% effectief gebruik maakt van de SPE’s.

  • 0 0 stemmen
    Artikelbeoordeling
    Abonneer
    Abonneren op
    guest
    Vul je email-adres in. Dit veld is niet verplicht voor het plaatsen van een reactie.
    Vul hier een naam of nickname naar keuze in. Hiermee kun je zonder registratie reageren op Evilgamerz.

    0 Reacties
    oudste
    nieuwste meest gestemd
    Inline feedback
    Bekijk alle reacties

    Naar boven
    0
    Klik hier om anoniem of als lid te reagerenx