Ubisoft legt non-lineaire gameplay in Assassin’s Creed deels uit

thumbnail

Gamersyde heeft een interview gehouden met mevrouw Jade Raymond rondom Ubisoft’s Assassin’s Creed, welke zal verschijnen in november van dit jaar. Samengevat gaat het om de volgende informatiestukken die we konden verzamelen: zo zal uitrusting zijn eigen eigenschappen met zich meebrengen. Het ene paar schoenen bijvoorbeeld zal andere uitwerkingen hebben dan een ander paar. Hierdoor loop je minder snel of juist sneller. De missies zijn verder niet lineair. De speler kan dus in willekeurige volgorde diverse missies tot een goed einde brengen. Ook zijn er minigames aanwezig, waaronder de pickpocket minigame. Door deze minigame te spelen zul je informatie rondom andere personen kunnen bemachtigen. Missies zullen naast het genoemde niet direct behaald zijn bij het bereiken van een object of het uitvoeren van een opdracht. Je zult namelijk ook geregeld moeten ontsnappen en wachters moeten omzeilen om zo op veilige voet terug te keren. Ook zijn er side-missions aanwezig in het spel. Als dat nog niet genoeg is zijn er nog andere assassin’s die interactief met je om zullen gaan.

  • 0 0 stemmen
    Artikelbeoordeling
    Abonneer
    Abonneren op
    guest
    Vul je email-adres in. Dit veld is niet verplicht voor het plaatsen van een reactie.
    Vul hier een naam of nickname naar keuze in. Hiermee kun je zonder registratie reageren op Evilgamerz.

    0 Reacties
    oudste
    nieuwste meest gestemd
    Inline feedback
    Bekijk alle reacties

    Naar boven
    0
    Klik hier om anoniem of als lid te reagerenx