Van 11 t/m 14 juni staat Ubisoft op E3 met spannende, nieuwe onthullingen, demo’s, prijzen en updates over een aantal van Ubisofts grootste games. Op E3 wordt nieuwe informatie en content gedeeld over onder andere de volgende games:
• Tom Clancy’s The Division 2
• Beyond Good & Evil 2
• For Honor
• Skull & Bones
• Starlink: Battle for Atlas
• Tom Clancy’s Rainbow Six Siege
• Transference
Uiteraard zijn er ook een aantal verrassingen.
De persconferentie begint op 11 juni om 22.00 uur Nederlandse tijd (13.00 uur in Los Angeles), live vanuit het Orpheum Theater in Los Angeles. De pre-show begint om 21.15 uur (12.15 uur in Los Angeles) en de post-show geeft meer informatie over één van de games van de conferentie.
Van 12 t/m 14 juni verwelkomt de stand van Ubisoft fans en spelers en krijgen zij de kans om Ubisoft-games te proberen. De stand bevindt zich in de zuidelijke hal, stand #1623, in het Los Angeles Convention Center. Er zijn meer gamestations dan ooit waardoor meer fans de games kunnen uitproberen. Daarbij ontvangen Ubisoft Club-leden gratis in-game beloningen door te spelen. Ook vinden er live podiumactiviteiten plaats bij de Ubisoft-stand, inclusief demo’s en shows, en de fysieke Ubisoft Store biedt enkele van de beste items van Ubi Workshop en UbiCollectibles, samen met items die exclusief zijn gemaakt voor E3-bezoekers.
De Ubisoft Club nodigt ook 60 Star Players uit voor E3 en biedt gratis beloningen aan fans die niet aanwezig kunnen zijn bij de show. Dit sluit aan bij de wereldwijde launch van de bèta van Ubisoft Club’s AI buddy, Sam, die niet alleen spelers helpt om beter te worden, maar ook de laatste informatie over de show aanlevert.
“Videogames vormen een steeds groter deel van de toekomst van entertainment en van het leven van mensen. Daarom ben ik altijd enthousiast om de nieuwste innovaties en titels uit de hele industrie te zien tijdens E3,” vertelt Yves Guillemot, mede-oprichter en CEO van Ubisoft. “Onze getalenteerde teams krijgen de kans om te pronken met de ongelofelijke games die ze gecreëerd hebben en om te delen hoe we samenwerken met spelers om verschillende ervaringen te ontwikkelen die verrijkend zijn en, nog belangrijker, leuk.”