Vandaag kondigt Ubisoft aan dat de unieke real-time strategy (RTS) game R.U.S.E. beschikbaar zal zijn voor een exclusieve multiplayer ervaring op STEAM. Dit houdt in dat je maar liefst 5 dagen gratis de multiplayer kan uittesten. Dit is van 15 tot en met 19 juli 2010.
Tijdens deze 5 dagen krijg jij als speler toegang tot:
– Keuze uit alle facties: US, Frankrijk, Duitsland, USSR, Italië en UK
– Zeven verschillende maps voor verschillende game modi:1v1, 2v2, 3v3/2v2v2, 4v4
– Ranked matches: 1v1 & 2v2
– Unranked matches: Snelle Match, Host & Join (1v1, 2v2, 3v3, 4v4, 2v2v2)
– IA Battles: Reguliere Modus, Makkelijk, Medium en Moeilijke Levels, met alle facties beschikbaar voor IA.
R.U.S.E. wordt ontwikkeld door Eugen Systems en staat gepland voor release op Windows PC, Xbox 360® video game en entertainment systeem van Microsoft en het PlayStation®3 computer entertainment systeem op 9 September, 2010.
R.U.S.E.
R.U.S.E. is de perfecte combinatie tussen poker, Google Earth en Risk. Deze unieke real-time strategy game biedt jou als speler de mogelijkheid om door middel van bluf je vijanden te verslaan. Om het slagveld goed in de gaten te kunnen houden is een verassend nieuwe techniek ontwikkeld waarmee je naadloos schakelt tussen het heetst van de strijd en het complete overzicht van het slagveld. Hiervoor is de exclusieve IRISZOOMTM Engine ontwikkeld waarmee je als speler een unieke interface krijgt die ervoor zorgt dat je heel makkelijk in en uit kan zoomen om er zo voor te kiezen of je helemaal uitzoomt voor het overzicht van het gehele slagveld of compleet inzoomt zodat je bij wijze van spreken de kruitdampen kunt ruiken.
In R.U.S.E. is jouw brein je sterkste wapen. In een oorlog van perceptie wordt de overwinning bepaald door hij die het beste kan bluffen en misleiden. Hiermee is R.U.S.E. de eerste game binnen het strategy genre die op deze diepgaande manier gebruik maakt van misleiding en bluf.
Ik ga het ook eens proberen dan 😀
Ik vind het eerlijk gezegd maar tegenvallen…Er zit gewoon niet zo veel diepgang in de units. Je hebt ze zo allemaal gebouwd en units kunnen veel te vaak geraakt worden. Het zou (naar mijn mening) vetter zijn als je ipv 10x geraakt te worden 10x zoveel units kon maken. Dat zou een veel vetter spectacel zijn voor het oog.